ÜLLATUS! Me käisime jälle Eestis

Vahepeal on siin taas suur vaikus haigutanud ja meie oleme oma kibekiiret elu elanud. Muidugi mitte Saksamaal, siin pole midagi kibekiiret vaid üsna teosammul aeglane:)

Tegime kiire nädalase visiiidi taas Eestisse. Kõik algas sellest, et Karlil sai pass läbi ning tal oli vaja uus teha. Kui keegi peaks nüüd ehk mõtlema, et alles olime 3 nädalat Eestis ning miks seda siis ei tehtud. Siis suunan selle küsimuse sujuvalt Karlile, küsige temalt:)
Igaljuhul pass oli vaja ära teha ja kuna just see aeg hakkasid siin Saksamaal igasugused vahejuhtumid juhtuma, küll rongis, kaubanduskeskuses jne. Siis mina keeldusin Saksa siseselt kuskile liikumast. Mis jättis valikusse ainult Eesti.
Reisi kestvuse arutelust käis läbi küll pikem peatumine ja lühem aga lõpuks jäi järgi plaan, et meie Itiga oleme nädala ning Karli 5 päeva.

Seekordsest minekust ei rääkinud me eriti kellelegi ning üllatuse osaliseks said paljud. Saabusime 30.augusti õhtul, mis oli ühtlasti mu ema juubel. Üldiselt on mu ema väga emotsionaalne, pisarad tulevad väga kergelt, olin juba valmis suurteks krokodilli pisarateks aga ei! Astusime lauluga sisse õhtul kell pool üksteist, ta vaatas meid maailma suurimate silmadega ning korrutas ainult – issand milline šokk, appi milline šokk, see on ju täielik šokk. Iti viisakalt vastas igakord, et me tulime lennukiga.
Järgmine päev käisime muidugi hommikul kohe juuksuris endises Daalia Ilusalongis, mis nüüd on nime vahetanud ja sellest on saanud Wink ilusalong. Jätkuvalt on seal käimine täielik luksus. Saime Karliga ühel ajal juuksuritoolis istuda ning Itiga mängiti. Kui üldiselt Iti ikka kipub minu küljes rippuma, siis sealne tädi oli tema jaoks nii tore, et emme sai tõesti rahus juuksuris olla. Super! Jätkuvalt soovitan salongi!
Edasi viis tee meid Raplasse, kus Karli tegi passi taotluse ära ning üllatus visiit tema ema juurde.

Esmaspäeva õhtuks oli mul plaanitud pildistamine, kus käisin üksi. Pildistamisele eelnes meik Margoti juures, millega jäin ka rahule nagu ikka. Pildistamisest teen pikema postituse, kui olen pildid kätte saanud.

Et mitte nüüd kirjutada detailselt, mis iga päev toimus teen lühikese kokkuvõtte. Käisime sõpradega Lotte kohvikus, mis oli suurepärane. Saime lisaks minu ema juubelile, veel külastada kahte sünnipäeva. Olime päris palju ka kodused ja võtsime ise külalisi vastu. Kogu käimine oli suurepärane! Kindlasti ei hakka see nüüd nii olema, et meie käimised hakkavadki saladused olema. Aga every now and then on see hea:)

Minul ikka juhtub neid äpardusi, peamiselt mu oma hajameelsusest. Juhtus ka tagasi lendamisega nii, et istusime Itiga vale värava taga ning meid pidi üle lennujaama hüüdma õigesse kohta. Jooksime õigesse väravasse ja saime ilusti peale. Käsipagasi kohvri võttis stuardess abivalmilt omale ja meie istusime kohtadele. Peale maandumist hakkasin otsima, kus kohver on. Pole! Jooksin juba kerges paanikas edasi-tagasi mööda lennukit, kuna olin veendunud, et keegi on meie kohvri ära varastanud või enda omana kaasa võtnud. Õnneks üks mees osutas stuardessle, et nende käed on üks pisike kohver. See peale lehvitas ka stuardess mulle. Mitte, et ta oleks võinud seda varem teha juba kui nägi minu paanilist jooksmist aga oh well mis teha. Igaljuhul lõppes kõik hästi.

Oleme nüüd tagasi kodus ja õige pea võtan ette oma blogilehe ümber kujundamise, mis tähendab et veidi aega on see leht kinni. Ärge siis ehmatage kui ligi ei pääse:)